Saturday 7 September 2013

sabtu 7.9.13

Hujung mggu ini saya tidak berjumpa didi.... didi bgthu...dia kena bekerja...saya call number ofis dia... tidak ada jawapan... beberapa kali saya cuba... masih tidak ada jawapan..... saya tahu..dia bukan ke ofis...

TAkpe la... biarkan dia terus dengan penipuannya...

Malam td..saya tewas utk kesekian kalinya...tewas dengan airmata dan esak tangis.. tetapi...bukan menangisi takdir...bukan juga menyalahkan sesiapa....tetapi menangis kerana dlm doa terlintas wajah arwah bonda....arwah bonda tersenyum....

Raya yg lepas... semasa menziarah pusara arwah bonda..saya mencium batu nisan...dlm hati berkata-kata...*maafkan kakak mak, kakak gagal jadi isteri yg baik...kakak gagal sempurnakan rumah tangga kakak...kakak mohon mak ampunkan kakak sebab tak mampu jaga suami dan rumahtangga kakak*...

Hibanya hati sewaktu melafazkan di dalam hati.... begitu juga semasa saya menziarah pusara arwah ayah mertua...sya membisikkan di dlm hati... *maafkan bella ayah..bella cuba jaga didi..bela cuba ubah didi tetapi bella tidak cukup kuat..bella minta maaf ayah...*...

Di saat menaip entry ini...bercucuran airmata saya.... ya Allah..ampunkan dosa hambaMu ini....

No comments:

Post a Comment