Tuesday 3 September 2013

kisah bermula...

amat payah utk saya coretkan... semua cerita2 saya ini... terlalu banyak suka dan duka... semua menjadi lipatan kenangan..memori...

saya berkenalan dengan DIDI (bukan nama sebenar) di sekitar 2007.... perkenalan yang tidak sengaja.... hasil usaha seorang sahabat.... kami mulai rapat.....sepanjang tempoh perkenalan...saya amat menyenangi tingkah laku nya....terus terang saya bagitahu.... saya susah nk percaya dan ramah mesra dengan orang.. pernah blind date tapi...entahlah...susah nk terima .....selepas saya dikecewakan oleh EX bf dulu...susah sket nak rapat dengan lelaki....

cuma dengan didi nih...entahla..orang kata jodoh kot...

pertemuan pertama.... didi terus bagi saya bercakap dengan mak dia.... so sweet kan? tapi dr situ la saya detect dia anak mak...

sepanjang perkenalan kami...kami okay.... tetapi saya perasan satu hal.... hujung minggu..kami susah berjumpa...sehinggalah..akhirnya..saya bertanya...dia bagitahu....dia tinggal bersama abang angkat.... dan keluarga angkat dia.... abang angkat tak berapa suke kami selalu berjumpa... katanya..membazir duit dan macam2 alasan...

agak pelik kan? -saya bodoh sebab x perasan semua nih..atau saya buta sebab perasaan suke??-





ok..cukup utk hari ini.... akan bersambung.... mata dh rs berair...

sebak



No comments:

Post a Comment