Sunday 1 September 2013

Luahan rasa

blog ini diwujudkan sebagai tempat saya mencurah rasa.... derita hati yang tidak tertanggung... saya perlukan tempat untuk meluahkan...untuk menjadi lipatan kenangan ,...memori....

saya perlukan pandangan...pendapat....selain berserah pada ketentuan Ilahi....selain memohon daripada Allah untuk setiap keputusan.....

mungkin ada yang akan memberi komen negative... tetapi percayalah...sekiranya anda berada di tempat saya...anda mungkin akan memahami setiap tindakan...setiap apa yang saya lakukan.... selebihnya..saya serahkan pada Allah.....

setiap manusia tidak lari drpd kesilapan tetapi kesilapan bukan untuk diulangi......

saya percaya setiap apa yg berlaku ada hikmahnya...itu pegangan saya selama ini....


sehingga ketemu lagi di lain coretan...

Bella Bubu

No comments:

Post a Comment