Saturday 28 September 2013

bukan aku

mendengar lagu ini... membuat airmata bella mengalir laju....

 judika

Berulang kali kau menyakiti
Berulang kali kau khianati
Sakit ini coba pahami
Ku punya hati bukan tuk disakiti
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
* ku akui sungguh beratnya
Meninggalkanmu yang dulu pernah ada
Namun harus aku lakukan
Karena ku tahu ini yang terbaik
Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Repeat *
Reff:

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku
Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya

Cintaku lebih besar darinya
Mestinya kau sadar itu
Bukan dia, bukan dia, tapi aku
Begitu burukkah ini
Hingga ku harus mengalah

Ku harus pergi meninggalkan kamu
Yang telah hancurkan aku

Sakitnya, sakitnya, oh sakitnya
(cintaku) cintaku

(lebih besar dari benciku) lebih besar dari benciku
Cukup aku yang rasakan
(jangan dia) jangan dia
(jangan dia) jangan dia cukup aku
(jangan dia jangan dia) cukup aku
(jangan dia)

 bella harus pergi daripada semua derita ini.... walaupun bella akan dipersalahkan..walaupun bella akan dihina...walaupun bella akan dikecam ats perpisahan yang bakal berlaku....

derita hati bella...tiada yang tahu..tiada yang faham..siang malam memikirkan nasib diri...siang malam memikirkan hala tuju hubungan yang tidak ketahuan....diluar bella nampak kuat...di dalam...tunggu masa nak berkecai...atau mungkin sudah berkecai...

andai bella mampu membawa diri....sudah lama bella pergi...pergi meninggalkan semua kenangan pahit ini...pergi membawa duka lara...pergi menjauh drpd semua kisah bella dan didi....

Ya Allah.....tak tertanggung rasa derita ini.....

No comments:

Post a Comment