Monday 9 September 2013

isnin.... 9.9.13

assalamualaikum.....

hari ini hari bekerja..alhamdulillah..... saya berjaya menyibukkan diri saya daripada berfikir macam-macam hal..... hari yang sangat sibuk ... biasa la, hujung minggu ni kan bakal cuti panjang sehingga isnin..maka, boss pun mintak macam-macam....

tetapi, usai solat zohor.... di waktu memanjatkan doa...menitik jua airmata ini.... untung di surau ofis...cepat-cepat cover...hehehe....

walaupun hari ini, suami menyatakan tidak berapa sihat.... ikutkan hati yang lesu.... tak perlu saya ambil peduli...saya sakit pun dia tak pernah ambil kisah...tapi lumrah seorang isteri.... bertanya khabar jugak..ambil tahu juga... berpesan jugak...tanya jugak..dah makan ke belum..dah sarapan ke ...makan tgh hr ke...ubat jgn lupa makan....

kalau kenangkan perbuatan didi, mungkin dia tak layak untuk menerima layanan sebegitu drpd saya.... tetapi...didi pernah saya sayang sepenuh hati...pernah saya tatang bagai menatang minyak yg penuh...pernah menjadi insan paling saya sayang selain orang tua saya.... selagi bergelar isteri, saya cuba lakukan yang terbaik walau tidak pernah dihargai oleh didi semua itu...

semoga Allah memberi ketabahan terus menerus pada saya.....

jom solat asar..... teruknye..dah jam 6 petang.... =p

No comments:

Post a Comment